Polityka prywatności

Drogi Użytkowniku, 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się po dniu 25 maja 2018 roku. Niniejsza polityka prywatności dotyczy serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://okokarkonoszy.pl

O jakich danych mówimy?

Mówimy o danych osobowych, wprowadzanych przez Ciebie w formularzach. Są to podstawowe dane kontaktowe oraz inne dane, które zostaną wpisane w treści wiadomości.

Kto będzie administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych jest: IMMONDIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ceglana 14, 58-560 Jelenia Góra, NIP: 6112801814, REGON: 383609939, email: odo@okokarkonoszy.pl, telefon: 731 406 406.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:

  1. Prowadzenia korespondencji w tym udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz kontaktowy za pośrednictwem kanałów komunikacji, które wskazałeś w formularzu, to jest w celu podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
  2. przesyłania drogą elektroniczną na podany adres email informacji handlowych, w tym w formie newsletter’a, a także w celu używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w stosunku do podanego numeru telefonu dla celów marketingu bezpośredniego.

Komu są przekazywane Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe będą przekazywane wyłącznie do podmiotów uprawnionych do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub podmiotów współpracujących w procesach związanych z działaniem naszej firmy oraz upoważnionym pracownikom, współpracownikom oraz jeśli to konieczne dostawcom usług technicznych i organizacyjnych.
Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Dane osobowe przetwarzane są według zasad zgodnych z obowiązującymi przepisami:
– w części a) i b) na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów).

Przez jaki okres Twoje dane będą przetwarzane?

Twoje dane osobowe przetwarzamy przez czas, który jest potrzebny, aby osiągnąć wyznaczony cel lub do momentu wycofania Twojej zgody.

Jak chronimy Twoje dane?

W celu ochrony Twoich danych osobowych stosujemy poniższe standardy zgodne z rozporządzeniem RODO, obowiązującą w naszej firmie:

– Reguła adekwatności

Przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia danego celu przetwarzania.

– Reguła transparentności

Powinieneś mieć pełną wiedzę o tym, co dzieje się z Twoimi danymi. Niniejszy dokument, w którym staramy się udzielić Ci pełnej informacji o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych, jest jej przejawem.

– Reguła prawidłowości

Staramy się, aby Twoje dane osobowe w naszych systemach były aktualne i zgodne z prawdą. Jeżeli stwierdzisz, że w jakimś obszarze Twoje dane osobowe nie zostały przez nas zaktualizowane lub są błędne, proszę skontaktuj się z nami bezpośrednio odo@okokarkonoszy.pl

– Reguła integralności i poufności

Stosujemy niezbędne środki zabezpieczające poufność i integralność Twoich danych osobowych. Cały czas je usprawniamy, wraz ze zmieniającym się otoczeniem i postępem technologicznym. Zabezpieczenia obejmują środki fizyczne i technologiczne ograniczające dostęp do Twoich danych, jak również stosowne środki zabezpieczające przed utratą Twoich danych.

– Reguła rozliczalności

Chcemy móc rozliczyć się z każdego naszego działania na danych osobowych tak, abyśmy w razie Twojego zapytania mogli udzielić Ci pełnej i rzetelnej informacji dotyczącej tego, jakie działania realizowaliśmy na Twoich danych.

Jakie masz prawa?

Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. O ile nie będziesz tych praw nadużywał (np. przez nieuzasadnione codzienne prośby o udzielenie informacji), to korzystanie z nich będzie dla Ciebie nieodpłatne i powinno być łatwe w realizacji. Twoje prawa obejmują:

– Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych

To prawo oznacza, że możesz poprosić, abyśmy wyeksportowali z naszych baz danych informacje, jakie mamy o Tobie i przesłali je do Ciebie w jednym z powszechnie wykorzystywanych formatów.

– Prawo do poprawiania danych

Jeżeli dowiesz się, że przetwarzane przez nas dane są nieprawidłowe, masz prawo poprosić nas o ich poprawienie, a my będziemy zobowiązani to zrobić. W takim przypadku mamy prawo poprosić Cię o przedstawienie jakiegoś dokumentu lub innego dowodu na okoliczność zmiany danych.

– Prawo do ograniczenia przetwarzania danych

Jeżeli pomimo zastosowania się przez nas do reguły adekwatności, o której piszemy w części „W jaki sposób przetwarzamy dane osobowe”, uznasz, że dla określonego procesu przetwarzamy zbyt szeroki katalog Twoich danych osobowych, masz prawo zażądać, abyśmy ograniczyli ten zakres przetwarzania. O ile Twoje żądanie nie będzie sprzeciwiało się wymaganiom nakładanym na nas przez obowiązujące prawo lub nie będzie uniemożliwiało realizacji umowy, przychylimy się do Twojego żądania.

– Prawo do żądania usunięcia danych

Prawo to, zwane również prawem do bycia zapomnianym, oznacza Twoje prawo do żądania, abyśmy usunęli z naszych systemów bazodanowych oraz z naszej dokumentacji wszelkie informacje zawierające Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że nie będziemy mogli tego uczynić, jeżeli na podstawie przepisów prawa mamy obowiązek przetwarzania Twoich danych.

– Prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych możesz poprosić nas, abyśmy wyeksportowali dane, które nam podałeś w toku wszystkich naszych kontaktów i całej współpracy do odrębnego pliku, w celu ich dalszego przekazania do innego administratora danych. Uprawnienia, o których mowa powyżej, możesz wykonywać poprzez kontakt z nami email: odo@okokarkonoszy.pl

Na powyższe dane możesz się także kontaktować z nami wtedy, gdy jakieś nasze działanie będzie budziło Twoją obawę, czy nie narusza Twoich praw lub wolności.

Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W ramach wykonania tego uprawnienia powinieneś podać pełny opis zaistniałej sytuacji oraz wskazać, jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności. Skargę należy złożyć bezpośrednio do organu nadzoru na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

– Prawo do sprzeciwu

Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz również prawo do tzw. sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Prawo do sprzeciwu składasz wówczas, gdy nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w określonym celu. W takim przypadku dalej będziemy przetwarzali Twoje dane dla potrzeb innych procesów (w innych celach), ale już nie dla celu, dla którego zgłosiłeś sprzeciw, chyba że Twoje żądanie sprzeciwia się obowiązkom, które nakładają na nas przepisy prawa. Prawo do sprzeciwu możesz zgłosić email: odo@okokarkonoszy.pl.

Jakie wygląda dokładnie pozyskanie danych?

  1. Informacje w formularzach.
    Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
    Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
    Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
    Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu kontaktu z nami.
    Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre nasze usługi.
  2. Logi serwera.
    Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
    Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    – czas nadejścia zapytania,
    – czas wysłania odpowiedzi,
    – nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    – informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    – adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    – informacje o przeglądarce użytkownika,
    – informacje o adresie IP.
    Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
    Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.